اگر دست من بود ؛ دانشگاه آزاد را تعطیل میکردم . ( در کنارش پیام نور و علمی کاربردی و بقیه مراکز فروش مدرک )

                        مدارس دولتی را به بهترین  مدارس شهر تبدیل میکردم که بچه های باهوش فارغ از وضعیت مالیشان بتوانند آنجا مشغول تحصیل شوند.


در مورد رشته ها حداکثر 20 درصد بیشتر از نیاز بازار کار دانشجو میگرفتم.


بقیه ی کسانی که در دانشگاه قبول نمی شدند می توانستند بروند آموزشکده های فنی حرفه ای و برای خودشان مهارتی یاد بگیرند و گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند بروند دنبال کار آزاد ، کشاورزی و ...



طرح شبنم یا بارکد یا طرح فراگیر دیگری برای شناسایی کالاهای قاچاق و غیر قاچاق راه می انداختم و هر جنسی جز این را از بازار جمع میکردم .

با متخلفین برخورد سنگین میکردم . جوری که اگر یکبار تخلف کرد دیگر نتواند به زندگی معمولی هم برگردد چه برسد به دوران خوش بخور بخور !



تمام واسطه های بی مورد و دلال های نابجا را از نان خوردن می انداختم و با راه انداختن مراکز تعاونی و عرضه مستقیم یا حتی خرید دولتی، کنترل بازار را از دست واسطه ها خارج میکردم تا همه سود کنند هم کشاورز و تولید کننده و هم مردم. چون با اینکار هم تولید کننده جنسش را به قیمت بالاتری میفروخت هم مردم به قیمت پایین تری میخریدند ؛ در واقع سودی که به جیب دلال ها میرود بین تولید کننده و مصرف کننده تقسیم میشد .


+ یه سازمان بازرسی شیک و کارکشته هم زیر نظر مستقیم خودم میساختم و بیشتر از هر جای دیگه بهش بودجه و بها میدادم ؛ تا جایی که مو رو از ماست بیرون بکشن .  ( شاید اسمش رو موازی کاری بذارید ولی مجبورم ! بقیه کار خودشونو درست انجام نمیدن )



اینا یه قسمت از برنامه هام بودن ؛ ان شاء الله وزرای کابینه و سایر برنامه ها را در مناظره های انتخاباتی ام پیگیری کنید :)



+ قبول دارم در عمل سخته ! اما اونقدرا هم سخت نیست .


+ درسته که خارج از گود نشستم اما من بودم بهتر از اینا دولت رو اداره میکردم ... :)



+ چند وقت پیش آقای قرائتی صحبتی کرده بود و گفته بود ما تو این کشور مشکل کار نداریم ؛ مشکل جیگر داریم! جیگر!!!


راست گفته بود :)