دارم به این فکر می کنم که این همه دانلود که 90 درصدش کپی رایت دارد و حق الناس... 

      چه بلبشویی است. 



به این فکر می کنم تا زمانی که عزم و تلاشی برای رسیدن به درجه ی  بالای علمی و حل مشکلات نداشته باشم، تا زمانی که بچه درس خون نشم و وقتی برای تلف کردن داشته باشم...تا زمانی که حرف رهبرم برای جهاد علمی آخرین دغدغه من است؛ حرف از انقلابی بودن،  حرف از رهبری زدن،  حرف از خدا و پیامبر زدن جفاست... 


دارم به " اذا فرغت فانصب" فکر می کنم 



دارم به این ترانه حامد زمانی گوش می کنم :

قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده 

رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... 

" عاشق رفتن کی از رفتن پشیمان میشود...؟ 

مردان مرد را آغاز و پایان روشن است.... 


دارم به همه مساله های حل نشده ی زندگی م فکر میکنم... به اینکه تا زمانی که حل نشده ن نه اظهار نظری کنم و نه اقدامی و فقط در باره آنچه به یقین رسیدم حرف بزنم و با همه وجود تلاش کنم... 

و "لا تقف ما لیس لک به علم... "


دارم مثل همیشه به شهید طهرانی مقدم فکر میکنم،  به احمدی روشن... 


دارم به غربت رهبرم فکر میکنم. 

دارم به سهم خودم در این تنهایی فکر میکنم. 

دارم. به "ما اهل کوفه نیستیم" فکر میکنم... 

دارم به خدا فکر میکنم...

به امروز،  به فردا...