بیشعورهایی که خون به دل رسول الله و امیرالمومنین کردند ، آشغال هایی که جز شکم و زیر شکم نمی شناسند ، احمق هایی که جان به جانشان کنی عرب جاهلی اند ، همان ها که خدا در وصفشان گفت الاعراب اشد کفرا و نفاقا و علی، اشباح الرجالشان خواند ... آه از این سینه ی پردرد ، وجود پر از بغض و خشم ، دست هایی که بسته اند و اندوهی که جان به لب میرساند ...

حاضرند میلیارد میلیارد ضرر نفتی به خودشان بزنند که انقلاب اسلامی ایران پا نگیرد ، حسودهایی که فکر میکنند اگر پای همسایه شان بشکند آن ها بهتر راه خواهند رفت و بی عقل هایی که هر وقت منطقی ندارند آب را به صغیر و کبیر می بندند .


و از خاطرم میگذرد سخنان پر اندوه امام روح الله، از حماقت ها و خیانت های عربستان :


 اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت های امریکا بگذریم از " آل سعود " نخواهیم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.

 

مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مرکز وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی مبدل شده اند که از یک طرف اسلام اشرافیت اسلام ابوسفیانی، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت و اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‌داران بر مظلومان و پابرهنه ها و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج می‌کنند و از طرف دیگر سر بر استان سرور خویش امریکای جهانخوار می‌گذارند.