همه ی ما فکر می کنیم آدم های منحصر بفردی هستیم و به آنچه استحقاق آن را داشته ایم نرسیده ایم . اکثرا فکر میکنیم بقیه مردم معمولی هستند و این ما هستیم که به گونه ای متفاوت می اندیشیم ؛ شاید واقعا اینطور هم باشد اما چون در عمل مثل بقیه عمل میکنیم و گرفتار روزمرگی می شویم ، پس با هفت و نیم میلیارد آدم دیگر هیچ تفاوتی نداریم و ما هم مثل همه ی آن ها در گرد و غبار زمان دفن میشیویم.


+ اولین تفاوت آدمای منحصر بفرد نه هوش اون ها که سخت کوشی و پشتکارشونه .


+ وفتی برای اولبن بار سوار مترو شدم و شلوغی و آدمای مختلفش رو دیدم اولین احساسی که بهم دست داد این بود که این همه آدم با انواع طرز فکر و مشکلات خاص خودشون ، من بین این همه آدم گم ام.  وقتی رفتم نماز بخونم خیلی دقت کردم خیلی باحال تر از بقیه بخونم . تا نماز من بین این همه گم نشه .



+ دستمو بگیر ؛ نذار اشتباه برم / جز در خونه ت ؛ تو بگو کجا برم ؟!



 ! For me, being fearless means being honest